.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۵ بهمن، نهمین سالگرد نماینده فقید مردم ساری در خانه ملت؛
سید مسیح سلیم بهرامی با عشق موکلانش زندگی می کرد
شمال نیوز: سید محمد حسین سلیم بهرامی ، فرزند نماینده فقید مردم ساری در مجلس ششم، سید مسیح سلیم بهرامی در یادداشتی یاد و خاطره نماینده مردم این شهر را گرامی می دارد.
سید مسیح سلیم بهرامی با عشق موکلانش زندگی می کرد

شمال نیوز: سید محمد حسین سلیم بهرامی ، فرزند نماینده فقید مردم ساری در مجلس ششم، سید مسیح سلیم بهرامی در یادداشتی یاد و خاطره نماینده مردم این شهر را گرامی می دارد.

فرزند این نماینده فقید در این یادداشت می نویسد:

زمستان ۸۲ برای خیابانهای ساری و برای آرامگاه شهر ساری یاد آور انبوه مردم است ، مردمی که برای خداحافظی از سلیم بهرامی آمده  و در لحظه لحظه زندگی وی ارتباط عاطفیشان را با وی قطع نکرده بودند.نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی پیش از آمدن فصل انتخابات دوره هفتم و پیش از آنکه دوباره منتخب مردم شود ، منتخب آسمانیان گشت و از میان ما رفت.سید مسیح سالهای سال به عشق این مردم دوید و دلش برای رنجهای آنها تپید ، او برای خدمت به مردم فرمانداری شهرهای علی آباد ، قائمشهر و ساری را در کارنامه خویش ثبت نمود و هنگامی که میرفت ردای وکالت مردم زادگاهش ساری را برتن داشت سید مسیح سلیم بهرامی در وصیت نامه خود خطاب به مردم حوزه امنتخابیه خود مطرح می کند که مطمئن باشید سید مسیح ، این بنده ناچیز همواره با شماست و قلبش برای خدمت به شما میتپد.نامش جاودانه و یادش گرامی؛ نهمین سالگرد هجرتش را به سوگ نشسته ایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سارا 25 بهمن 1391
مسیح ساری به افق سلیم ایران می اندیشید
عزیز 25 بهمن 1391
دیگر چون مهندس سلیم بهرامی در سیاست ساری نخواهیم داشت
داوود 25 بهمن 1391
سلیم می اندیشد چرا ساری قلب ایران نباشد . شعار مهندس سلیم بهرامی بود در ورود به مجلس 7 که فرصت نشد بعد آقای شجاعی در انتخابات مجلس 8 با تبدیل سلیم به ما از آن استفاده کرد و حالا گویی شده شعار یکی از کاندیداهای شورا .
فیروز 24 بهمن 1391
وهنوز تو را با خود دارم و هزار بار وهر بار در جستجوی تو چیز جدیدی از گوشه ناشناخته عظمت روح تو می یابم ای مسیحای عشق و جوانمردی
نا شناس 24 بهمن 1391
واقعا هميشه درقلب ما جاي دارد. ياد و خاطره اش را گرامي ميداريم.خداوند ايشان رابيامرزد. ايشان انساني بسيار خوبي بودند. انشاء الله كه فرزندش ادامه دهنده راهش باشد
ایزد 24 بهمن 1391
همکاران‌ ارزشمند! امروز ترجیح‌ دادن‌ منافع‌ حزبی‌ و جناحی‌ بر منافع‌ ملی‌ گناهی‌ نابخشودنی‌ در پیشگاه‌ خدای‌ قادر و متعال‌ و مردم‌ شریف‌ ایران‌ است‌، جهان‌ با سرعت‌ در حال‌ جلو رفتن‌ است‌ و کشور ما علی‌رغم‌ دارا بودن‌ ظرفیتهای‌ عظیم‌ از سرمایه‌ مالی‌ و انسانی‌، روزبه‌روز در حال‌ عقب‌گرد می‌باشد، بویژه‌ از جهت‌ رشد تکنولوژی‌، فرصتهای‌ ملی‌ بشدت‌ در حال‌ از دست‌ رفتن‌ است‌، مردم‌ هم‌ مسلماً عملکرد همه‌ ما را زیر نظر دارند، از یکطرف‌ تثبیت‌ نظام‌ را می‌پذیریم‌ و وجود گروههای‌ برانداز را قبول‌ نداریم‌ و قانون‌ اساسی‌ و صدها قوانین‌ دیگر را ملاک‌ عمل‌ خود می‌دانیم.......و کلی‌گویی‌های‌ بی‌ حاصل‌ دیگر را در نطقها مطرح‌ می‌کنیم‌، بجای‌ اینکه‌ درخصوص‌ نحوه‌ اداره‌ حکومت‌ برنامه‌ دقیق‌ و کارشناسی‌ را ارائه‌ نماییم‌. آیا می‌توانیم‌ به‌ مردم‌ بزرگواری‌ که‌ با هزاران‌ امید به‌ ما دل‌ بسته‌اند پاسخ‌ قانع‌ کننده‌ای‌ از عملکرد ده‌ ماهه‌ گذشته‌ خود ارائه‌ کنیم‌؟......آیا رسالت‌ ما این‌ نیست‌ که‌ بجای‌ گذراندن‌ بیشتر وقت‌ خود و مجلس‌ به‌ مسائل‌ سیاسی‌، نطقهای‌ غیر راهبردی‌ و گرفتن‌ امضاءها و مصاحبه‌ کردنها با تصویب‌ قوانین‌ راهبردی‌ مشکلات‌ کشور را کمتر و موجبات‌ ترقی‌ و تعالی‌ نظام‌ را در منطقه‌ و جهان‌ فراهم‌ و از سرعت‌ رشد توسعه‌ که‌ در دنیا وجود دارد فاصله‌ زیادی‌ نگیریم / نطق مهندس سلیم بهرامی / مجلس ششم
نا شناس 25 بهمن 1391
خداوند روح مرحوم سليم بهرامي مرحوم كردان مرحوم دامادي را با روح انبياء اوليا شهدا محشور بگرداند
گردن شکسته 25 بهمن 1391
نه سال گذشت
بر خلاف سال هایی که از نبودنت میگذره و سال به سال داره زیادتر میشه
ما هر روز داریم به تو نزدیکتر میشیم
به افکار و عقیده هایی که در سر داشتی برای پر و بال دادن به کشور و استان و شهرت
وقتی صحبت هاتو توی مجلس گوش میکنم که هنر حکومتگران باید این باشد که با ایجاد جامعه چند صدایی و استفاده از قرائت های مختلف در کشور یک صدای حکومتی ایجاد نماییم تا چرخه کشور بگردد نه اینکه خود حکومت گران اسیر قرائت های مختلف گردند و مردم را سردر گم نمایند
جامعه به جای چند صدایی چند وجهی شده و هر کی داره وجه خودشو میکشه
امروز ما سر در گم نیستیم
سری نمانده که سر در گم شیم
و چه زیبا گفتی:
همکاران‌ ارزشمند! امروز ترجیح‌ دادن‌ منافع‌ حزبی‌ و جناحی‌ بر منافع‌ ملی‌ گناهی‌ نابخشودنی‌ در پیشگاه‌ خدای‌ قادر و متعال‌ و مردم‌ شریف‌ ایران‌ است‌، جهان‌ با سرعت‌ در حال‌ جلو رفتن‌ است‌ و کشور ما علی‌رغم‌ دارا بودن‌ ظرفیتهای‌ عظیم‌ از سرمایه‌ مالی‌ و انسانی‌، روزبه‌روز در حال‌ عقب‌گرد می‌باشد، بویژه‌ از جهت‌ رشد تکنولوژی‌، فرصتهای‌ ملی‌ بشدت‌ در حال‌ از دست‌ رفتن‌ است‌، مردم‌ هم‌ مسلماً عملکرد همه‌ ما را زیر نظر دارند، از یکطرف‌ تثبیت‌ نظام‌ را می‌پذیریم‌ و وجود گروههای‌ برانداز را قبول‌ نداریم‌ و قانون‌ اساسی‌ و صدها قوانین‌ دیگر را ملاک‌ عمل‌ خود می‌دانیم.......و کلی‌گویی‌های‌ بی‌ حاصل‌ دیگر را در نطقها مطرح‌ می‌کنیم‌، بجای‌ اینکه‌ درخصوص‌ نحوه‌ اداره‌ حکومت‌ برنامه‌ دقیق‌ و کارشناسی‌ را ارائه‌ نماییم‌. آیا می‌توانیم‌ به‌ مردم‌ بزرگواری‌ که‌ با هزاران‌ امید به‌ ما دل‌ بسته‌اند پاسخ‌ قانع‌ کننده‌ای‌ از عملکرد ده‌ ماهه‌ گذشته‌ خود ارائه‌ کنیم‌؟......آیا رسالت‌ ما این‌ نیست‌ که‌ بجای‌ گذراندن‌ بیشتر وقت‌ خود و مجلس‌ به‌ مسائل‌ سیاسی‌، نطقهای‌ غیر راهبردی‌ و گرفتن‌ امضاءها و مصاحبه‌ کردنها با تصویب‌ قوانین‌ راهبردی‌ مشکلات‌ کشور را کمتر و موجبات‌ ترقی‌ و تعالی‌ نظام‌ را در منطقه‌ و جهان‌ فراهم‌ و از سرعت‌ رشد توسعه‌ که‌ در دنیا وجود دارد فاصله‌ زیادی‌ نگیریم‌.
نمی دونم واقعا چی باید گفت از عشق به وطن و شهرت بگم یا از دلسوزی برای کشورت.
خیلی وقت ها توی رفتن های آدم ها یک سری مصلحت هایی هست که ما نمیدونیم
شاید حکمت این بود که نباشی و نبینی صندلی که روش میشستی
جایی که می ایستادی و با تمام اقتدار از شهر و دیارت می گتی و انقدر پر شور بودی که رییس ملس 11 بار بهت میگفت وقتت تمام شده اما چون میدونستی دردهای هم شهریات تمام شدنی نیست به حرفات ادامه میدادی
و امروز چی ؟ به کجا داریم میریم که حرمت ها شکسته شد و اون صندلی ها و اون جای قیام کردن ها
جای خودشو به ادبیات کوچه بازاری ها داد
خوشحال نیستم که نیستی
ولی خوشحالم که با اقتدار رفتی و همیشه هم در یاد و خاطره های مردم شهرت به نیکی و خوبی هستی ... به یاد جمله همیشگیت : شاد باش‌ ای‌ شهر ساری‌ کز فروغ‌ علم‌ و دانش‌ بینمت‌ چشم‌ و چراغ‌ کشور مازندرانی‌
موسوی 25 بهمن 1391
سید مسیح سلیم بهرامی در منش و رفتار و حرکات و سکنات به گونه ای بود که در نگاه او چپ و راست هیچ معنایی نداشت و همواره خود را پیرو حقیقی امام و رهبری می دانست.
نا شناس 25 بهمن 1391
روح اکش شاد
نا شناس 25 بهمن 1391
یادش گرامی باد و روحش شاد .
نا شناس 26 بهمن 1391
ما مردم ساری خواهان محمد حسین سلیم سلیم بهرامی هستیم تا این یادگار راه پدر را در ساری و شورای شهر ادامه دهد و مردم ساری تو را میخواهند محمد حسین سلیم بهرامی
نا شناس 26 بهمن 1391
مات سعیدا وعاش سعیدا ...
شاگردی از شاگردانش " سیدمحمدانصارالحسینی
نا شناس 26 بهمن 1391
خدارحمتش کند
نا شناس 26 بهمن 1391
روحش شاد
نا شناس 26 بهمن 1391
دقیقا این شعار نام گروه دوستداران ساری بود که توسط همین کاندیدا شورای شهر در ستاد مهندس سلیم بهرامی و دکتر شجاعی مدیریت میشد
امير 26 بهمن 1391
بنده ساروي نيستم اما براي کاري خدمتشان رسيدم.خدا رحمتش کنه و ايشان را با ائمه مشهورکنه.با اين که هيچ مرا نمي شناخت و بنده هم بدون معرف خاصي خدمت ايشان رفتم هنوز برخورد صميمي ايشان به يادم مانده است. اين سيد بزرگوار مرد اخلاق و نجابت بود.
نا شناس 26 بهمن 1391
حاج سليم نماينده اي بود كه نظر نداشت كو پسرش ...
چرا ادامه راه پدر نميدهد ....
سيد محمد حسين بيا مردم ادامه دهنده راه پدر ميخواهند مثل مرحوم دامادي
نا شناس 25 بهمن 1391
خداوند روح پاکش را قرین رحمت نماید. برای شادی روح آن بزرگوار صلوات...
فاطمه 26 بهمن 1391
چه بسیارند کسانی که میخواهند چون تو باشند !!!!!!!!!!!! دریغ که نمیدانند تو از تبار بارانهایی بودی که سالها میگذرد تا بر دل تف دیده کویر ببارد و تو بارانی بودی که رسالت خویش را به درستی به انجام رساندی .............کویر اما مهچنان تشنه باران است.
دوستی 26 بهمن 1391
مرحوم سلیم بهرامی مردی آرام و نماینده ای با وقار و در خور شهر ساری بود. انشاالله با اولیایش محشور شود
سید کامران درواری 28 بهمن 1391
همیشه در قلبها خواهی ماند و یاد و خاطرت از دلها ÷اک نخواهد شد روحت شاد(صلوات)سید کامران درواری
نا شناس 29 بهمن 1391
وقتی پای به آرامگاه شهر ساری می گذارم ، برسر مزار سید مسیح سلیم بهرامی (نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی) که میرسم آنگاه که نگاهم بر تصویرش دوخته میشود نا خودآگاه و به طرز عجیبی هر بار از او می پرسم : سید مسیح ! تو که بودی ؟! که نه سال پس از رفتنت ، ساری کسی چون تو را نیافت و بسیارند کسانی که سعی دارند چون تو باشند برای ساری !
در پس نگاه همیشه آرام تو و در کنار آن صبر توام با شکیبایی تو چه بود که مردم ساری به گاه مجلس ششم تو را برای نمایندگی شهر ساری برگزیدند ؟
و باز سید مسیح در تو و در تلاشت برای گشودن رنجهای این مردم چه بود که به قول آن دوست روزنامه نگار هنوز شالیزارهای شمال برایت دست تکان میدهند ؟
نمیدانم که با دل این مردم چه کردی؟! که هر فصل انتخابی، در کوچه پس کوچه های ساری نام توست که برزبانها جاری است و بر در و دیوار هر ستادی سعی بر آنست که نشانی از تو آویخته شود . تو با همه عهدی که با مردمت بستی ، نوستالوژی مردم شهر نیز با همان عهد با نام تو پیوندی ناگسستنی بست و تو را این بار در فصل نبودنت چه نامیم که تو معنای عشق و دلدادگی هستی که اگر جز این بود ، اینگونه در دلها رخنه نمیکردی !
سید مسیح !تو را دوست می داریم به خاطر آنکه به گواه تاریخ از هیچ تلاشی برای مردم فرو گذار نکردی .
مرد روزهای خاکستری! تو را دوست داریم به خاطر آنکه لحظه ای از سیره شهدای این خاک دور نشدی .
مسیحای عشق و جوانمردی! تو را دوست داریم زیرا درد و رنج های مردمت را به جان خریدی .
مهندس سلیم بهرامی !تو را دوست تر داریم زیرا که تا دم آخر عزیمتت قلبت برای خدمت به مردم دیارت می تپید.


شروین وطنی
سيد محمد سليم بهرامي 30 بهمن 1391
سليم بهرامي ها همه نژاد برترند سلام و درود خدا برشان باد.
امیررضا 25 ارديبهشت 1392
در وصف آقا سیدمسیح (خدایش بیامرزد)
عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.